ponedeljek, junij 27, 2011

Slovenska zastava in bonbonček

 
Dan državnosti je mimo. Jeza in žalost pa sta se tudi malce polegla. V petek sva se odločila, da kupiva zastavo, ki jo bova izobesila ob sobotnem državnem prazniku. Nakup opravljen, vendar sem bila doma, ko sem jo hotela odpreti, šokirana in nato jezna ter žalostna. Še državne zastave nam izdelujejo na Kitajskem.
Kaj res v naši državi ni firme, ki bi znala narediti zastavo?
Zastava je vseeno ponosno vihrala v vetru, grenak priokus pa je ostal.

Danes pa me je doma čakalo lepo presenečenje - bonbonček, ki mi ga je poslala Nataša iz Kraftarij.

Zelo sem se razveselila tehle kolačkov. Prav polepšali so mi dan. Nataša, HVALA!

5 komentarjev:

  1. Kmalu bomo še Slovenci narejeni na Kitajskem! Nekoč sem poznala teto, ki je šivala naše zastave, pa je obupala, ker je bilo plačilo tako ničevo! Kitajci pa so zadovoljni tudi s tem!

    OdgovoriIzbriši
  2. No, tale z zastavo pa je huda. Take stvari tudi mene razjezijo, vsaj državni simboli bi lahko bili narejeni v Sloveniji. Še dobro za tale bonbonček, da te je spravil v dobro voljo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, te lahko razžalosti, ker zastava je le državni simbol, torej si lahko mislimo koliko pomeni tistim, ki jo dajo delat (na Kitajsko).
    Da ne govorim, koliko posrednikov tukaj mastno zasluži in koliko so plačani tisti, ki so jo delali. Brrrrrrrrr.
    Hvalabogu za bonbonček ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. res sramota za našo državo da nam morajo še zastavo delat na kitajskem. potem se pa čudimo da gre vse v maloro.....
    ampak na srečo ti je vsaj ta sladek bonbonček popravil grenak okus v ustih

    OdgovoriIzbriši
  5. Simona, me veseli, da te je bonbonček spravil v dobro voljo. :)
    O slovenski zastavi izdelani na Kitajskem pa raje sploh ne bom razmišljala, ker postanem samo slabe volje in še bolj razočarana nad ...

    OdgovoriIzbriši