sobota, julij 23, 2011

Še ena ...

S tole toaletko se je pa tako mudilo, da sem jo uspela poslikati šele, ko je bilo darilo že dekorirano. Da ne izgine iz spomina in bo vse dokumentirano objavljam pač tole fotko. Namenjena je bila prijateljici za rojstni dan. Mislim, da je je bila vesela.

17 komentarjev:

  1. Čudovito izgleda, jaz obožujem rdeče - zeleno kombinacijo ... same čudovite stvaritve prihajao izpod tvojih pridnih rok ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav paše ji, da je tako lepo dekorirana!

    OdgovoriIzbriši
  3. Takole čudovito dekorirana je toaletka prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si jo združila z ostalimi dodatki na rdeči podlagi.
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  5. Joo, kako je lepa, krasen vzorček, res, in nato si jo še tako lepo zavila, z dodatkom bršljana, superca, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa je in še krasno dekorirano.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna je. Energično rdeča. Z veseljem bi krasila mojo torbico ali pa omaro. Tele tvoje toaletke so res pogruntavščina, tako s praktičnega kot cart vidika :O).

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito blago in zelo lepo si vse skupaj dekorirala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala zelo sem vesela toaletke in njene vsebine.Hvala Simona

    OdgovoriIzbriši
  10. Prepričana sem, da je bila prijateljica očarana, toaleka je zelo, zelo lepa, tudi super dekorirana.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito :) darilo in super dekorirano. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Ne znam što mi je ljepše. Lutkice koje izlaze iz tvoje radionice, svaka sa svojom pričom ili čitav ovaj niz prekrasnih toaletnih torbica.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo je lepa in vidim, da pri tebi mašina dela na polno in da je pri tebi ogromno novih stvari!
    Pridna zelo :-))

    OdgovoriIzbriši
  14. Sigurno je bila. Prav živahna izgleda.

    OdgovoriIzbriši