sobota, avgust 13, 2011

Danes za kosilo - musaka

Se mi zdi da že celo večnost nisem delala musake. Danes pa sem jo naredila za kosilo. Zraven pa velika skleda zelene solate.
Musako delam iz surovega krompirja in mletega mesa. In ker sem že v štartu obljubila kakšen recept, pa se mi zdi, da jih objavljam premalo - sicer redno kuham, vendar se mi zdijo vse stvari preveč običajne za objavo na blogu, pa še pofotkati jih ponavadi pozabim.
Torej danes "musaka po moje".
Potrebujemo:
- 70 dag krompirja,
- pol kg mletega mesa,
- mala čebula,
- zrno česna,
- malo olivnega olja ali kakšna druga maščoba
- sol, poper
- kisla smetana,
- jajčka.

Krompir olupim in narežem na tanke lističe, meso, malo čebule, česen, solim in popopram, popražim na malo olivnega olja, tako da se meso ne naredi v kepice. Potem  z olivnim oljem malo namažem pekač, zložim plast krompirja, malo posolim in popram, potem plast mesa in še ena plast krompirja,  Pečem v pečici na 180 stopinj 45 minut.V skodelici zmešam dve žlici kisle smetane in jajčko, danes sem naribala še sir. Po 45 minutah pečenja musako prelijem s to mešanico in še malce nazaj v pečico, da se zgoraj lepo zapeče.  Predno postrežem, jo pustim stati cca 15 minut, "da se odogne" je rekla moja stara mama.
Moja danes odlično diši.

3 komentarji:

  1. Mmmmm, zelo dobro. Pri nas kar pozabimo na njo, pa tako je dobra. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. ti pa znaš lušte delat :) ampak glede na to da sem si jaz danes privoščila "Lublanski pohan pšan`c" se mi za malenkost manj cedijo sline kot bi se mi sicer :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Musako imam zelo rada, vendar ponavadi krompir prej popečem. Nisem še probala na ta način. Sem pa nazadnje dodala še bučke in mi je bila še bolj všeč, ker je dobila svežino in sočnost.

    OdgovoriIzbriši