sobota, november 26, 2011

Letošnji praznični bazar

Danes je na naši MZPM potekal tradicionalni praznični bazar. Obveznosti v službi mi niso dopuščale, da bi lahko sodelovala v pripravah tako kot lani, kljub temu pa sem uspela narediti nekaj seveda šivanih izdelkov za prodajo.

Sešila sem nekaj ptičkov - magnetkov, prejšnji petek pa sem s svojo prijateljico "mašinco" sodelovala na pripravljalnih delavnicah, kjer smo z mojo pomočjo naredili nekaj prijaznih mišk, mavrične medvedke, ki prinašajo srečo
in zadnji hit - prijazne pošastke iz flisa, ki nam pomagajo pred spanjem pregnati strahove.
Knjigo imam že kar dolgo, pa sem tokrat prvič sešila eno izmed njih in glede na to, kako prijetno jih je ustvarjati, zagotovo ne bo zadnja.

Pa še nekaj naj vam pokažem za konec. Moja sestra je za bazar naredila 2 snegometra. Veste kaj je to? Prijazni snežak, ki ga postaviš na vrtu in čakaš, da zapade sneg. Ko bo sneg zapadel, ti bo pokazal, kako debela je snežna odeja.
Uživajte prvi adventni vikend. Ste svoj venček že naredile? Mene delo čaka jutri dopoldne.

11 komentarjev:

  1. Včasih si želim, da bi imela vsaj 10% tvoje ustvarjalne žilice... Žal je nimam, zato sem tudi opustila vse poizkuse... Hvala vama, da Loris vsaj pri vama lahko razvija svojo ustvarjalnost...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako si ti ena pridna mravljica. Prav vse je zelo lepo. Moj srček so ogreli medvedki ♥. Zelo dobra ideja sta tudi snegometra :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Hude ideje!!!!! prijazne pošastke so prav cute!!!!!!!!!!!!!!! vse je lepo! pohvale za trud, idejo vse! pa tud snegometra sta zakon :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo su pravi pokloni za sve nas ljubitelje ovih preslatkih, mekanih igračkica! Ja sam jedna od njih:)
    Želim ti dobru prodaju i puno zadovoljnih kupaca!

    Kiss i ugodna nedjelja:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oduševljena sam sa cijelom kolekcijom od filca, medjvedići su čarobni :) A ideja sa snjegometrom je totalno originalna! Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne morem verjet, da sem zamudila toliko tvojih objav. :(
    Čudovita zbirk "šivančkov". Pošastike so res fantastično ljubke. Verjamem, da so bile šivane z veliko ljubezni.
    Snegomer pa je krasna ideja. Moram priznat, da se še nisem nikjer srečala s čim podobnim. Bravo.
    Lep preostanek vikenda.

    OdgovoriIzbriši
  7. Snegometer je super zadeva, ptički, ah, ptički, super so. Najbolj všeč so mi pa pošasti:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ti si vedno tako pridna. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  9. iiiiiii, same lušne zadevice. Verjamem, da je šlo kot za med :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Pošastke so zakon, snegoer pa zmaga, saj nisi jezna? Noro dobra ideja in super izvedba. Pozdrav obema!
    Hali

    OdgovoriIzbriši
  11. O same čudovite lepotke. Medvedki so mi pa super kjut.

    OdgovoriIzbriši