nedelja, november 11, 2012

Panda in nekaj zaloge

 Tale panda me je zadnjič pričakal v moji dnevni sobi v hiši mojih staršev. Naredila ga je moja lubica - Loris - čisto sama, ko je bila pri babici na obisku. Moram priznati, da sem bila prav presenečena. Prav iskala sem predlogo, kjer bi pandico naša osemletnica, na katero sem ponosna, moram priznati, lahko gledala (ali prekopirala), pa je nisem našla.
Velika je kakšnih 30 cm, narejena iz penaste gume. Na hrbtno stran bova prilepili nekaj magnetnega traku in prav lepo bo krasila moj hladilnik.

Da pa ne boste misli, da čisto nič ne delam. Tu je še nekaj toaletk za zalogo. Slikano zvečer ob luči, zato tudi barve niso čisto prave. Vendar za arhiv bo.
 

Miren preostanek nedelje.

5 komentarjev:

  1. O kako luškana pandica - res je cart ... bravo za Lorisko :o)))

    Toaletke pa so itak krasne :o)))

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  2. vrjamem da te je tale pandica razveselila. res je lušna. no seveda pa pohvale tudi tvojim toaletkam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lorisin panda je zelo simpatičen :). Toaletke pa čudovite, še posebej zadnji par. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridna pridna. Pri tebi res vedno rožice cvetijo :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Panda je res carska! Toaletke pa prav pridejo;)

    OdgovoriIzbriši