petek, marec 22, 2013


Teden  po sejemskem vikendu je minil kot bi pihnil. Lušno je bilo. Tako v soboto v Mariboru (gornja slika), kot v nedeljo v Ljubljani. Hvala organizatorkama. Odlično sta opravili svoje delo.

Za oba sejma sem pripravila tudi nekaj eko - nakupovalk



Danes je sonček. Pred nami vikend. Kaj bi si človek želel še lepšega!
Uživajte pomlad!

9 komentarjev:

  1. Oh, kako pisana stojnica in ne veš kaj ti je bolj všeč. Nakupovalke so super pisane in praktične.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lep štant! Super izdelke imaš. Eko nakupovalne vrečke so svetovne :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta tvoja objava pa je tako pomladno barvita - oh kakšne luškarije so na tvoji mizi in kako pridne so tvoje ustvarjalne roke ... vse dobro ti želim in čimveč uspeha pri prodaji ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito, lepo, da si se imela fino.
    Lep vikend
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Uauu nakupovalke so terna...luštna stojnica, n kaj :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito-pisana stojnica! Super darilce;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi meni so nakupovalne vrečke mega! Pa slončki uff, pa pupe, pa....ne morem se nagledati tvojega štantka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno si vse pripravila za sejem in krasna stojnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. o madonca, prav previdno sem te ogledovala, pa si kar nisem upala te nič vprašat, da ne bi kaj zgrešila, me že mal teta rozi šlata.. :) ah za drugič vem, da ne smem šparati jezička, sem prav jezna nase.. čudovita stojnička je bila, videla v živo.. lp

    OdgovoriIzbriši