nedelja, maj 19, 2013

Lušno je bilo

 Lušno je bilo včeraj na Cvetličnem sejmu. Vreme je bilo krasno, če odmislim nekaj sunkov vetra, vendar sem stojnico že zjutraj prilagodila temu. Obiskovalci so bili fajn in tudi nad prodajo se ne morem pritoževati.
Se že kar veselim BazArta, ki bo pri nas 1. junija. Upam, da bo čas do takrat do mene usmiljenejši in bom lahko naredila in pripravila vse, kar se mota po moji glavi. Tokrat sem ostala kar pri preverjenih izdelkih in za Cvetlični sejem je nastalo še nekaj eko-nakupovalk
trije slončki

in nekaj dišečih sivkinih vrečic
Ja, včeraj je bilo pri nas veselo pisano - tako kot moja stojnica.
Pikica na i dnevu pa še večerni koncert Kombinatk na našem gradu.
 
Slika sposojena z njihove facebook strani
Ja, fajn sobota je bila.

11 komentarjev:

  1. Lepo, pisano stojnico si imela :-) Me veseli, da je uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res lepa stojnica. To je bila pa res ena fajn sobota, še Kombinatke za na koncu, super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesela, pisana zelo lušna stojnica, polna čudovitih izdelkov. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, da je bilo veselo in zabarvno :-))
    Stojnica izgleda krasno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo je prebrati, da si se imela lepo-
    naj bo takšen tudi teden, ki prihaka
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako polna stojnica, prava paša za oči:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Uuauu krasna stojnica, kako mi je žal, da sta se sejma poklopila in 1. junija imamo eno praznovanje roj. dne :-(. Upam, da se nam pridružiš 15.6. na cART-u :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoja stojnica je prava paša za oči.Tako mikavna :)Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Olala,koliko lepih izdelkov ima tvoja stojnica.
    Vse pohvale!!

    lp

    OdgovoriIzbriši
  10. čestitke za dobro prodajo, izdleki so pa tako ali tako super in se sami prodajajo :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Res si imela lepo in pisano. Naj bo tako še naprej in dalje!

    OdgovoriIzbriši