sreda, marec 05, 2014

Rozinka

To je Rozinka. Hotela je oblekico posuto z rožicami in zdi se mi, da ji pristaja ravno tale vzorec. Neizmerno je bila hvaležna, ko jo je lahko oblekla in se v njej zavrtela. Lase ima spete v čopek.
Po njenem nasmešku se vidi, kako je zadovoljna, kajne?

11 komentarjev:

  1. Me zanima, če je ostalo še kaj imen, ki jih nisi uporabila v tvoji veliki družini? Ena lepša kot druga. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Prava gospodična je tale pisana in mehka Rozinka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je zadovoljna in oblekica ji lepo pristoji.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo srečen in zadovoljen deklič je tvoja Rozika :-) Oblekica je prava punčkasta. Iojoj, kako so mi všeč imena, ki jih daješ svojim pupam!

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je njeno ime in zelo je lepa, vse tvoje punčke so tako zale in bi lahko vse bile Zalike :o)

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako luštne oblekice bi bila tudi jaz vesela :). Krasna je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale pa je čisto prava rozika in zelo lepo si uskladila lase in obleko! Čudovito blago si ji izbrala :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. čisto pravi ime je dobila...roza tako in drugače :)
    lušna pupa

    OdgovoriIzbriši