petek, maj 23, 2014

Zoja - mala "jagerka"

Zadnjič sem dobila lušno naročilo - dedi Tone (navdušen lovec, seveda) je za svojo vnukinjo Zojo za prvi rojstni dan naročil - pravo lovsko oblekico in srajčko.
Takole pristaja mali nasmejani "jagerki". Doma so ji nadeli še klobuček in dodali daljnogled. Tako Zoja je pripravljena, da gre z dedijem v gozd opazovat živali.
Naj  njen nasmeh pričara nasmeh tudi na vaš obraz.

8 komentarjev:

  1. iiijoj kako je fletna :-))
    Me spominja name ... tudi jaz sem bila vedno radovedna in tudi moj oče je lovec .-)

    OdgovoriIzbriši
  2. :o) joj kako je nasmejana :o) Riše tudi nam smeh na obraz :o) in lepo ji pristoji ta zelena oprava ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako srečen deklič! :-) Pravi mali cuker je v tej lovski opravi. Tudi meni je potegnilo usta do ušes :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jeeee, bravo!! Kako ljubka deklica in kako ji tole pristaja:), LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kok je kjutkana :-)
    Super si sešila oblekico in srajčko.
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav nasmeh je izvabila iz mene
    krasen kompletek
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. me je pritegnil naslov in prisrčni nasmeh male zoje, ter misel, da bo moja vnučka zoja naslednje leto take velikosti in tako razigrana ob prvi svečki. krasna lovska oprava za malo "jagerko"!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Jej kako je luštna! odlično si opravila nalogo :)

    OdgovoriIzbriši