sreda, julij 02, 2014

Pingvinja druščina


Sem danes ugotovila, da tele pingvinje druščine, ki je že zdavnaj odšla iz mojega gnezda, še nisem pokazala. In ker je nujno da sešijem nekaj zaloge, jih pokažem še tukajle (tudi zato, ker mi je tale blog tudi super arhiv :o) in je prav, da jih pokažem).
Sem pa včeraj ugotavljala, da je skrajni čas, da se ponovno malce bolj načrtno spravim za svojo mašinco in obnovim zaloge. Skrajni čas.

V mojem rodnem mestu bi morali jutri praznovati rudarski praznik in ker sama izhajam iz rudarske družine, me trenutna situacija naših rudarjev kar malo žalosti. Na koncu je po navadi žal vedno tako, da kratek konec vedno potegnejo nič krivi - tokrat pač naši knapi v jami. Karavana, ki je vse skupaj zakuhala, pa gre dalje. Pa še čisto nič jih ni sram!
SREČNO, RUDARJI!

7 komentarjev:

  1. Prav simpatična druščina pingvinčkov! Moj oče in moj brat sta bila rudarja, sedaj pa gre vse v maloro, kot vse drugo v naši državi.....Ampak še vedno nekako zrem z optimizmom v prihodnost.

    OdgovoriIzbriši
  2. V tem vročem dnevu so krasna ohladitev
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo prikupna pingvinja družinica. Le kako si mogla pozabiti nanje :-))
    Pridružujem se tvoji misli ob koncu: sploh jih ni sram...
    Srečno, rudarji!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav cortkana druzinica je tole :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. iiijoj kako so cartkani :-))
    Zelo lepo si jih sešila!

    OdgovoriIzbriši