sobota, oktober 04, 2014

Jesenski sejem in Vid

 Danes je potekal v Velenju Jesenski sejem in ker zadnjih nekaj let ne manjkam, sem seveda svojo stojnico imela tudi letos. In ni mi žal. Prvič sem v zadnjem tednu spet kar veliko šivala - beri dokončevala nedokončane, na pol narejene izdelke in spet ugotovila, da me šivanje za mojo Pisano rokodelnico polni z energijo in kako rada to počnem. In tudi obiskovalci so se danes radi ustavili pri meni. :o)

Predstavim pa naj vam še Vida. Je že kar nekaj časa v prestolnici, kljub temu pa vam želi lepo nedeljo!
Uživajte!

8 komentarjev:

  1. Simona, veseli me, ker ustvarjaš z dušo in te to delo veseli. Prav gotovo to veselje prenašaš na svoje izdelke in kupce, ki jih ogreješ s svojimi prikupnimi "otročiči".

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoja pisana stojnica je zelo lepa. Iz tvojih izdelkov pa je čutiti, da ustvarjaš z dušo. :-) Hvala, ker si nam predstavila Vida, krasnega in navihanega fantiča. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo ime si dala temu fantiču. Na stojnici so pa ljudje imeli kaj videti. Koliko otrok???? Eden lepši kot drugi. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridna si. Tako s šivanjem, kot s prodajanjem in tako razveseliš marsikaterega otroka.

    OdgovoriIzbriši
  5. O fantek, krasen Vid-kdo mu je spletel majčko pa vemo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Da šivas s srcem polni tvoje izdelke s prav posebno energijo in to otroci zagotovo začutijo. Srečni ti, srečni otroci. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita stojnica in Vid, ki ima tako lep puloverček. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Kdo pa se ne bir ad ustavil ob tako cudoviti in pisani stojnici. Vid je zelo vesel fant :)

    OdgovoriIzbriši