petek, oktober 09, 2015

Čas za duhce, netopirje in čarovničke



Oktober je čas za bučke, duhce, netopirje in čarovničke. Zato sem za jesenski sejem pripravila tudi nekaj prijaznih grajskih duhcev - grelnih blazinic. Prvič sem jih šivala že kar veliko let nazaj. To so takšni prijazni duhci, ki so lahko za dekoracijo, lahko pa igrajo tudi vlogo grelne blazinice. Polnjeni so namreč s pirinimi luščinami in če jih pogrejemo na radiatorju, držijo toploto kar nekaj časa.

Nastalo je tudi nekaj netopirčkov


in nekaj čarovničk - svinčnikov.
Moram reči, da so jih obiskovalci moje stojnice sprejeli z navdušenjem. Pa saj so res cortkani, kajne?

12 komentarjev:

  1. Joj kako simpatični so vsi po vrsti, verjamem, da so jih obiskovalci tvoje stojnice sprejeli z navdušenjem. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako luštno je vse. Najbolj so me navdušile čarovničke, potem duhci....Ti so lepi, pa še uporabni, super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako duhci, netopirčki, kot čarovnice so zelo lepi. Posebno duhci so mi všeč, pa še grejejo lahko! :-) Lepo oktobersko dekoracijo si pripravila.

    OdgovoriIzbriši
  4. A s temi duhci strašiš po svojem gradu???? So tako prijazni, da bodo kvečjemu privabili in ne odgnali ljudi.....lušne igrače, vse po vrsti....imaš to kupljene muštre ali si tako dobro zverzirana, da si sama narediš kroj???? (če ni poslovna skrivnost seveda). čao

    OdgovoriIzbriši
  5. kako jih ne bi, če so takooo zelooo prijazni!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo je vse. Tile duhci pa pri meni vodijo in še pogreti znajo :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. iiijoj kako fletni duhci in netopirji :-))
    Krasno si jih sešila in prav popestrili bodo ob koncu meseca!
    Pozdavček .-)

    OdgovoriIzbriši
  8. iii, kako so pa tile duhci luštni! Ful dobra ideja, da si jih napolnila s pirinimi luščinami. Krasni res. Pravzaprav mi je vsa čarovniška druščina izredno simpatična :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ne bi se mogla odločit med duhci in netopirji....svinčniki so pa zakon ;)

    OdgovoriIzbriši