sobota, maj 22, 2010

Mavrične muce iz Dežele sanj

Poznate mavrične muce? To so mehke, pisane, majhne mucike, ki prihajajo iz Dežele sanj. Saj ste uganili, kaj je njihova naloga, kajne? Mavrična muca sanjalka se najbolje počuti v postelji, ko spimo. Takrat poskrbi, da sanjamo same lepe sanje.


S sestro sva prvič pokukali v njihov svet pred zadnjimi novoletnimi prazniki. Kar nekaj posameznikom že prinašajo pisane sanje. Tokrat pa sva ponovno vzeli šivanki v roke in mavrične muce sanjalke so v moji Pisani rokodelnici spet oživele.


Za konec pa še rozasta sanjalka za prav posebno deklico.

3 komentarji:

  1. Simona, super stran in super izdelki! Kar tako naprej. Čakamo nove ideje in izdelke!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz maham sanjalkam z dvignjeno medvedjo šapico - sem bolj medvedje sorte - ampak moja medolina pa je nadvse mačja in ji bom popoldne pokazala ta pravljični mačji svet :o)))

    Mi smo imeli živo oranžno mucko in jo še danes pogrešamo ...

    Vse dobro ...

    Odmevčica

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako super muce! Rozasta sanjalka je še posebej cart!

    OdgovoriIzbriši