nedelja, maj 16, 2010

Pisana rokodelnica se predstavi

Pa je tu - moja Pisana rokodelnica. V moji glavi se je rojevala kar nekaj časa in vesela sem, ker sem končno zbrala pogum in začela. In zakaj - spodbudili so me blogi slovenskih ustvarjalk. Kaj vse znajo narediti zlate roke teh deklet. Veliki poklon vsem in en velik HVALA!
Ime mi je torej Simona, v Pisani rokodelnici pa bom poskušala predstavljati svoj svet, svet v katerem uživam in želim predstaviti svojo ustvarjalnost.
Moja velika ljubezen je šivanje. Ja, šivanje - tako za dušo. In peka peciva - tudi za dušo (in za obline).
Moram priznati, da sem potrebovala malo spodbude - spodbude svoje ljube sestre, ki je obljubila, da mi bo s svojimi pridnimi rokami (ko bi videli, kaj vse šele ona zna!) v Pisani rokodelnici pomagala. Rada bi, da bo nekoč v prihodnosti tale blog res pravi svet, kjer bodo pravljice ne samo oživele, ampak bodo pravljice tudi doma.

3 komentarji:

  1. Draga Simona,
    naj oživijo pravljice. V njih je vse dovoljeno!

    Zborček pup v pisanih oblekicah je krasen! Le pogumno naprej.

    Milena

    OdgovoriIzbriši
  2. :o))) Obožujem svet pravljic in sem jim zapisana od glave do pete :o))) in z dvignjeno medvedjo šapico pozdravljam rojstvo Pisane rokodelnice ...

    Simona in Dreja - naj živi svet pravljic :o)))

    Odmevčica

    OdgovoriIzbriši
  3. O Simona bravo zate in bravo za tvojo sestrico ki ti bo sem in tja v pomoč pri raznih projektih.

    Pozdrav tebi in Dreji

    OdgovoriIzbriši