ponedeljek, avgust 23, 2010

In že sta tu Ema in Darja

In že sta tu Ema in Darja, tokrat v mojem naročju.

 Dokončala sem ju včeraj. Po sobotnem nabiranju in vlaganju gob, se mi je včeraj prav prileglo ponovno sesti za šivalni stroj.

Rozika Ema je bila dokončana prva, njena oblekica je podložena s tilom. Takšna mala zapeljivka je.


Potem pa sem dokončala še Darjo. Oblekico ima iz enakega blaga kot Hana iz prejšnjega posta. Takšna prava sestrica.

Lase ima spete v dva čopka.

Tako je punčkasta družinica vedno večja. Na kar sem zelo ponosna. Saj se mi je po končanem dopustu zdelo, da bi bilo najbolje, če bi ostala kar tam. Nisem in nisem se mogla spet spraviti v  normalen ritem. Se je  to poletje podobno dogajalo tudi vam?

8 komentarjev:

  1. Prekrasne su tvoje lutkice Simon!
    Hvala ti na komentaru:)
    Veliki pozdrav.
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  2. o kakšne lušne pupe. me spomnijajo na to, ko smo pred leti s prijateljicami šivale take pupe za Unicef.....no jaz sem bolj malo šivala pa veliko čvekala ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nena, takrat sem pomagala sestri, sem doma za nekaj punčk zašila oblekice. In se spomnim, kako veliko družinico ste takrat zašile. Ja, ful ste bile takrat pridne ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje punče so vsakič lepše! Mi je všeč, ko vsaki daš ime!

    OdgovoriIzbriši
  5. Podloženo s tilom - kako cortkano.Obe sta res luštni.
    Ja šivanje v družbi je prekrasno, sploh ker si deliš delo, oz. sodeluješ v del. procesu tam, kjer si "doma".
    Čez dober mesec pričakujemo nečakinjo in sestrično :-) se lahko zmeniva za eno lepotičko?Če so se pa dr. zmotili , bo pa ostala doma pri moji deklici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne pupe so nastale. Komaj čakam, da jih vidim v živo ;) Se vidimo na Pikinem festivalu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ko vidim tele tvoje lepotičke, me kar prime, da bi spet kakšno naredila! (Pa še kroja menda nimam več. Njah, časa tudi ta hip ne, priznam.)

    OdgovoriIzbriši