torek, avgust 31, 2010

Torbica za copatke za prvošolko


Kako hitro mineva čas ponavadi opazim, ko pogledam otroke. Moj sin je prvič prestopil šolski prag že pred petnajstimi leti, jutri pa bo prvič stopila skozi šolska vrata moja nečakinja in krščenka. Se mi zdi, da so leta minila kot bi pihnil. Spomnim se kako velika je bila prva šolska torba mojega sina, kako je bilo tistega prvega septembra mrzlo in še deževalo je in kako se mi je zdel nebogljen ...

Naša lepotička pa je bila še včeraj:

takole nasmejana
je gledala svet skozi rožnata (no rdeča) očala

navihano simpatična
v družbi s pravljičnimi junaki ...

Jutri pa bo prvič pokukala v svet učenosti, česar se že strašansko veseli. Med novimi šolskimi potrebščinami ji je manjkala preprosta vrečka za copate, za katero ni želela, da jo kupijo, temveč, da ji jo hitro sešijem.

Ko sem šivala to preprosto "copatnico", sem se spomnila marsikaterega trenutka in se spet zavedla, kako hitro beži čas.

8 komentarjev:

  1. Simpatična deklica je dobila prav sladko vrečko za copatke. Ji bo zato prav gotovo lažje v šoli.

    OdgovoriIzbriši
  2. saj sem vedela da bo vrečka izpadla prav lepo,bravo mala.Loretki pa lep vstop v šolo

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz vaši deklici želim veliko radosti in veselja v šoli in res kako čas mine ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako prijazna tetica. Deklica pa že sedaj ve kaj je najboljše. Simpatičen unikat seveda.

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasan torbica i još slađe lutkice, preslatke curice!
    Šaljem im pusicu:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Za tako srčkano nečakinjo se pa splača potruditi! Luštna vrečka, vzorec mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Loretko opazujem vsak teden, tako prisrčna deklica je, tako kot je prikupna :)

    OdgovoriIzbriši
  8. I feel that is among the most vital information for me.
    And i am satisfied studying your article. But want to remark on some common issues, The web site style is
    ideal, the articles is really excellent : D.
    Good process, cheers

    Also visit my web blog; the simple golf swing system david nevogt

    OdgovoriIzbriši