ponedeljek, maj 16, 2011

K Sv. Jedrt nad Žalcem ali skrajni čas da ...

Ker že nekaj časa nisem naredila skoraj nič zase, sem se morala krepko vzeti v roke in se s sabo domeniti, kaj naj bo moja prioriteta.To, da kar naprej sedim za strojem in šivam, kar je seveda dober izgovor, da mi ni treba migati. Toda pri mojih letih me z nadaljevanjem takega načina življenja čisto lahko zadane kap. Ali pa si  vzamem čas zase, grem vsak dan  za eno uro hodit, potem pa za stroj. Delo vedno počaka, kajne?

Danes sem končno uspela skleniti dogovor s sabo in se odpravila na pohod. Cilj Sv. Jedrt nad Žalcem. Dobre pol ure hoje v hrib, po gozdni poti. Krasno, med potjo sem poslušala ptičke, na poti sem srečala polža. Bila sem dosti hitrejša od njega, jaz na Sv. Jedrt in nazaj, on pa je naredil dobrega pol metra :o).
 
Na vrhu, pri Sv. Jedert, pa krasen razgled po Savinjski dolini. Za nagrado sem si ob poti nabrala tudi prve gozdne jagode.
Prijetno utrujena, vendar polna energije in zadovoljna sama s sabo, grem zdajle še malo za stroj. Da ne bo revček mislil, da sem ga čisto pozabila. Za vas pa še nekaj danes posnetih fotkic.


8 komentarjev:

  1. Krasna priroda,vjerujem da si lijepo provela vikend na svježem zraku i u šetnji.
    Pusa i ugodan novi tjedan ti želim.

    P.S. Obožavam šumske jagode:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Točno tako je, kot praviš. Tista ura hoje te ne prikrajša za ustvarjanje, prav nasprotno da ti dodatne energije. Odlično. Tudi jaz se bom moral avrnit na ta pota.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo zate. Vsem nam si dala dodatno motivacijo, da gremo malo migat. Tole zna biti lepa lokacija za obisk. Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako fino, da si si res vzela čas zase in se odlepila od šivalnega stroja ... prav dobro dene, kne? ... ti kar zavidam tvoj krasen izlet ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo, to govorim tudi jaz - ura hoje na dan, na žalost mi redkokdaj uspe...

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo bravo. Tudi jaz sedaj hodim vsak večer. In res je če ti narediš nekaj za svoje telo ti tudi telo z veseljem vrača. Delo pa itak vedno počaka.

    OdgovoriIzbriši
  7. Težko se je spravit od doma a ne? Res vse delo počaka, a ga lažje in z več energije kasneje postorimo po takšnem krasnem izletu. Fotke so krasne, zaradi gozdnih jagod požiram sline.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako te zastopim. Ampak si uspela in šla v pravi smeri: narediti nekaj za sebe. Človek vedno premišljuje, koliko časa bo izgubil, pa v resnici sploh ni tako. Saj potem tudi delamo lažje in z več elana.

    In njami gozdne jagode. Tudi jaz sem jih že srečala. Drugače pa jih imam tudi doma na vrtu.

    OdgovoriIzbriši