ponedeljek, marec 07, 2011

In še nekaj malih cukrčkov

Batman in Miška Mini
Klovnesa in Pikachu

Pogumni vitez
Kraljična in Mušketir
Mojster Miha

Tako, s temi maškarcami zaključujem moj pustni arhiv. Če pustnih norčavih dni še niste izkoristili. Letos je priložnost samo še jutri. Privoščite si!

6 komentarjev:

  1. o kakšni cukri!!!
    jaz sem maškara vsak dan tako da ni problem kater dan v letu je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobri tudi ti, najbolj pa me je navdušil mojster Miha.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow koliko čudovitih maškar!! ♥ Same luštne slikce!

    Lepo se imej,
    ⓂⒶⓃⓊⒺⓁⒶ

    OdgovoriIzbriši
  4. Tebi pa res ne zmanjka domišljije pri kreiranju!
    Super sprehod čez pustne kreacije si nam prikazala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Do you have a spam issue on this website; I also
    am a blogger, and I was wondering your situation; we have developed
    some nice procedures and we are looking to swap methods with other
    folks, please shoot me an e-mail if interested.

    Here is my site :: http://webmediait.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Keep on working, great job!

    My blog: ford ranger

    OdgovoriIzbriši