petek, marec 04, 2011

Pust - od pikapoke do dinozavra

Mala pikapoka


Velika pikapoka
Čebelček Vili

Čebelica Maja

Črni kos
Nasmejani dalmatinček



Strašni dinozaver
Današnja objava je čisto živalska - od pikapoke do dinozavra. Za vsak kostumček posebej sem v začetku vedela komu je namenjen in za koga je sešit. To je bila prednost. Tako hočeš dati kostumu tudi nekaj karakterja tistega, ki ga bo nosil. In ko se jih je pred leti nabralo že kar spodobno število, so mi na naši MZPM ponudili, da jih lahko izposojajo. Tako je nastala (vsaj po mojem vedenju) prva izposojevalnica otroških pustnih kostumov pri nas. Sicer sem se vsak februar nalikala do onemoglosti - vendar je bilo vredno truda. Zelo zanimivo je bilo vsak pust na osrednji pustni zabavi v mestu srečevati čisto neznane otroke v mojih pustnih kostumih. Vedno mi je bilo tako fajn pri srcu.
Mogoče sledi zvečer še ena objava. Očitno si tile moji pusteki začeli delovati - pri nas se kaže sonček.

6 komentarjev:

  1. Uauuu bravo, dinozaver na zadnji je res hud :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko presaltkih malenih bića i maskica, baš sam se razveselila vidjevši ih! Hvala ti puno na lijepom komentaru, velika pusa i ugodan maskirani vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  3. oooo Simona.... ti si čisto nora!
    V pozitivnem smislu seveda.
    Ampak se moram pohvalit, da enega dinozavra sem pa nekoč davno tudi jaz zašila. Sicer je bil bolj šekast, ker je bil narejen iz krpic in ne tako lep, kot tale tvoj prikupnež "strašnega" pogleda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tukaj še en pustek hrustek po tvoji zaslugi :o))) Bili smo in smo še čisto tvoji pusteki od pikapolonice, do muce in španskih korakov :o)))

    HVALA TI IZ VSEGA SRCA za tvojo noto pustnih dni v mojem in Medolininem imenu :o)))

    Vse, vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Se sploh ne čudim, da so si ljudej tako radi sposojali tvoje izdelke, saj so res prekrasni.

    OdgovoriIzbriši
  6. I just could not depart your site before suggesting that I actually enjoyed
    the usual information an individual provide on your visitors?
    Is gonna be back incessantly in order to check out new posts

    Check out my web-site ... cwbp.cartographersguild.com

    OdgovoriIzbriši