sobota, april 30, 2011

Prihaja nova primabalerina - Metka Baletka!

V teh deževnih dneh  nastaja še nekaj prijaznih prebivalcev moje Pisane rokodelnice. Spoznajte Metko Baletko, novo primabalerino pravljičnega sveta. Vedno nasmejana je lahka kot peresce in venomer poplesava.
No, malce pretiravam, kadar sede, zelo, zelo rada klepeta.
Saj jo zanima čisto vse.

10 komentarjev:

  1. Spet nove punčare in fantiči!
    Kako lepo jih je pogledati, kako prijetni morajo biti še na dotik :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. POtem je prav, da pride v roke ene klepetave deklice in bosta skupaj čvekali do onemoglosti :) Všeč mi je s stem svojim krilcem, prava balerinka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ohh, tale Metka Baletka zgleda pa res eo veselo poskočno dekletce. Luštna :) Se kar moraš nasmehnit, ko jo vidiš :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super Metka Baletka!!!
    Meni so všeč čopkaste punčke, čeprav nobene od svojih treh deklet nisem posiljevala s čopki ali z njimi pretiravala. Kadar so jih same želele. Še jaz sem si velikokrat naredila dva čopa (pst.... tudi na že stara leta).

    OdgovoriIzbriši
  5. Metka baletka je pa tako lepo nagajiva, da bo gotovo dobila še kakšno sestrico!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hihihi, kako dobra objava, Metka Baletka je pa krasna navihanka.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ko pogledaš tole Metko Baletko, se ti zazdi, da je res navihano dekletce, ampak ker je Metka baletka je treba za lepo postavo tudi fajn trenirati, tako, da predvidevam, da zna biti tudi zelo pridna ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. o tale Metka je pa res ena primabalerina

    OdgovoriIzbriši
  9. Metka Baletka - ha, ha, ha. Kako zelo kjut je!

    OdgovoriIzbriši