četrtek, oktober 27, 2011

Kretanje in nove punčke v starih oblekicah ter stare v novih

Poznate znakovno abecedo, sedaj sem se lotila tudi te.  Hodim na tečaj kretanja. Že kar nekaj časa me je govorica guhih zanimala in ko se mi je ponudila priložnost, da lahko obiskujem začetni tečaj, nisem nič oklevala. Torej me v zadnjih treh tednih zaposluje pridobivanje novega znanja. S kretnjami se znam že predstaviti, našteti dneve v tednu, kaj vprašati, se opravičiti, pokazati da sem žalostna, vesela,  zadovoljna ... in to brez govorjenja, samo z rokami in kretnjami.  Na tečaju nas je 11 in potrpežljiva tolmačka Duška, ki nas uči. Včasih se nam pridruži tudi gospa Erika, ki se s kretnjami dejansko sporazumeva.
Ni lahko, je pa izredno zanimivo. Sem kar ponosna nase.


Pa še malo šiviljske ustvarjalnosti. To sta Nanika in Mateja.

Nanika
Mateja
Ko sem ju že pred časom sešila, mi nekako oblekice, ki sem jima ju namenila niso pasale. Pa smo se šli malo menjave. Novi oblekici sta dobili Tara in Jona.
Menim, da jima lepo pristajata.
Tara v novi oblekici
Jona v novi oblekici

6 komentarjev:

  1. Jona ima tako krasno drobnocvetno oblekico. Bravo za tečaj, bi rekla, ja, da ni lahko. Frajerka si!

    p.s. Super stojalo imaš za fotografiranje :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo, da si se odločila za ta tečaj. Spomnim se pred parimi leti je tudi mene zelo imelo, da bi se to naučila, pa nato pozabila :( Dekleta pa šik in lušne kot zmeraj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, prava modna revija, super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštkane so in oblekice jim prav pašejo.

    OdgovoriIzbriši
  5. hi hi tudi pupe morajo kdaj dobiti nove oblekice...lušne so vse po vrsti

    OdgovoriIzbriši
  6. Ko boš obvladala, boš pa še mene naučila... Kdo ve, mogoče bova pa še obe potrebovali...

    OdgovoriIzbriši