sobota, oktober 15, 2011

Rebeka in Matic

Rebeka
Kot je napisala že Hali v svoji objavi - kam gre čas. Tudi sama se sprašujem isto vprašanje. Zdi se mi, da se tedni obračajo tako hitro, da jim komaj sledim. Prejle sem hotela hitro pokukati na blog in pokazati bratca in sestrico Rebeko in Matica, pa sem začela prebirati vaše bloge. Toliko pozitivne energije kot je dobim sama ob tem početju, vam nikoli ne bom mogla vrniti, drage punce. Hvala vam za vaše objave in misli, ki me navdajajo s pozitivno energijo!
Matic  
Krasen jesenski vikend vam želim.

12 komentarjev:

  1. Prekrasni su njih dvoje!

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene pa tvoje pupe in "pupkoti" vedno spomnijo na to, da so preproste stvari najlepše in najbolj dragocene!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako sta lepo oblečena. Sploh krilce je nekaj drugačnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna sta, tako kot pravi Maja, ker sta preprosta :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Božam z očmi tvoje zadnje objave iz katerih vejejo rojstva krasnih punčk in dečkov in res imaš velik, velik čut za ročna dela in pridne zlate roke ... sami ustvarjalni blagoslovi ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi v tvoj blog je lušno obiskati, vedno kakšna punčka ali fantič več.
    Krasni vsi po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tako prijetno toplo in prisrčno me vedno znova sprejme tvoja stran,
    kot da bi prišla nazaj v tisti čas - čas pravljic in brezskrbnega otroštva.
    Vsi tvoji otroci z imeni, nasmehi in tako ljubko naštimani, da ti zaigra srce.
    Razveseljuj nas še naprej.

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Simona sama se ne bi mogla bolj strinjati z Majinim komentarjem. Tvoji izdelki so ena sama brezčasna in neprecenljiva preprostost.
    Lep preostanek vikenda ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  9. Punce so že zgoraj vse napisale.Tvoji "otroci" imajo zmeraj en poseben čar,pospremiš jih zmeraj z enim krasnim besedilo, vse jim paše...tale dva sta kot en krasen par za na plesni oder. Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni se čas ob prebiranju blogov kar ustavi. Ko se vrnem nazaj v realnost pa ugotovim, da je ura kar pobegnila :( Tako je, ampak mi nikoli ni žal :))) Rebeka ima krasno krilce, Matic pa je velik frajer.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ooo Rebeka ima novo garderobo :)). Čudovito krilce si ji sešila. Lp

    OdgovoriIzbriši