sobota, oktober 29, 2011

Zadnje letošnje gobe?

Mislim, da je to zadnja letošnja nabirka gob. Letošnje leto, vsaj za nas gobarje :o) ni bilo najboljše. Tako sva se dopoldne odpravila nabirat štorovke: "Baje jih bo polne kozarce," je rekel moj Nejc. Nabrala pa sva jih bolj za vzorec, sva pa našla marele in celo dva jurčka.  Razen tega, da sem se tudi  malo likala po mokrih koreninah in listju (prav nesramno sem padla), sva preživela lep jesenski dan, ki je prav pasal.


Pa naj vam danes predstavim še Tio - deklico iz zgodnje oktobrske serije, ki vam je še nisem pokazala.

11 komentarjev:

  1. Luškan kupček gob. Nisem vedela, da sploh še rastejo.

    Tia ima pa čisto divjo barvo las :) Prikupna je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja tudi moj dva jamrata, da letos ni toliko gob.
    Tia je pa srčkana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zopet nova princeska :-))
    Gobarski dan si imela in to celo plodovit. Lepo, pa bo za eno kosilo ali malico. Ja, verjetno so res zadnje, razen če se boš šla spet likat po gozdu .-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Nekaj pa je le in bo zadostovalo za kakšen obrok ali dva. Upam, da se nisi preveč udarila pri padcu, listje zna biti res zelo polzko. Tia pa je lušna deklica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tia je prava luštna roza deklica in mhmhm kako bi pasale tele gobice za zajtrk...z jajčki. Naredila si mi lušte :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tia je prav nežna. Gobe pa .... zaradi mene bi lahko vpile živjo pa ne bi nobene našla.

    OdgovoriIzbriši
  7. gobic je ravno prav za kakšno kosilo...drekecpekec pa padec. Tia je pa zelo lušna pupa

    OdgovoriIzbriši
  8. Mmmm bo dobro kosilo :)).
    Zelo fletna punčka, v čudoviti oblekici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa bera! Tale tia je pa čisto prveč fletna, da bi pasala med gobarje in rjavo barvo blatnih kolen :))))))).
    Objemček.

    OdgovoriIzbriši
  10. I hardly create responses, but i did a few searching and wound up here "Zadnje leto�nje gobe?".
    And I actually do have a few questions for you
    if you do not mind. Could it be simply me or does it look as if like a few
    of the responses appear like written by brain dead folks?
    :-P And, if you are writing at other sites, I would like
    to keep up with anything new you have to post.
    Could you make a list of all of your shared pages like your twitter
    feed, Facebook page or linkedin profile?

    My web page; lambrusco **

    OdgovoriIzbriši
  11. Heya i am for the first time here. I came across this board and
    I find It truly useful & it helped me out much.

    I hope to give something back and help others like you helped me.


    Look into my site - buy real twitter followers

    OdgovoriIzbriši