petek, oktober 11, 2013

Jesenske radosti

Že v eni izmed prejšnjih objav sem se hvalila z gobami. Čeprav je letos najprej kazalo, da jih ne bo, je bila jesen darežljiva. Kar nekaj ber sva jih nabrala. Nekaj jih v skrinji čaka na gobovo juho ali omake, nekaj je vloženih ... in najedli smo se jih.

Mrzlih dni, ki prihajajo, sicer nimam preveč rada. Obožujem pa nekatere jedi, ki sezonsko prihajajo in ena izmed njih je tudi sarma. Letos sem s pripravo začela že kar zgodaj in si jo prvič v tej sezoni privoščila že v prejšnjem tednu. Mmmm, je bila dobra.
Bi lahko rekla, da je sarma ena izmed mojih najljubših jedi. Katera pa je vaša najljubša jed?

7 komentarjev:

  1. Mmmm, same dobrote.
    Rada imam vse jedi, kjer je zraven kislo zelje. Sem kar vesela, ker se je začela sezona, ko bo zelje pogosteje na jedilniku.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo tudi jaz imam rada sarme! Spominjajo me na Jahorino, na smučanje, tam imajo odlične!
    Jurčki, jurčki, jurčki, je tudi pri nas; oče je neumorem in imam jih dovolj že za celo leto :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sarma! To je pa res prava jed za hladne dni. Gobice pri nas nabira dragi. Jaz jih ne vidim in škoda bi bilo, da štorkljam po gozdu in po nerodnosti še kakšno pomečkam :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja lepo nam delaš lušte, pa ne verjamem, da je bila dobra (je nisem probala ;))))
    Ej, bi zdaj eno zmazala. Sicer imam sarme zelo rada, še bolj pa obožujem filano papriko,

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo in slastno:)
    Tudi jaz obožujem sarmo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hmm, looks jummy! I also go to the forest for porcini mushrooms, but in Belgium your are a weirdo if you do that ;-) Almost nobody does that, thinks you are gona die if you eat this things... Not bad, so i have more ;-)

    OdgovoriIzbriši