petek, februar 11, 2011

In bonbončke dobijo ...

Slikico sem snela tukajle

Deseti se je prevesil v večer in končno je napočil čas žrebanja, ki ga je opravil kar dobri striček Random. Zelo vesela sem, da ste se odzvale v takšnem številu - kar 29 komentarjev z zapisanimi vašimi mnenji in dobrimi željami. Vaše pohvale so mi dobro dele, priznam.
Pa naj neham nakladati.

Prvi bonbonček dobi Janja,



drugi bonbonček dobi Majcha



tretji bonbonček pa gre k Sonci.



Čestitke, punce! Prosim vas, če čimprej posredujete vaše naslove na moj mail pisana.rokodelnica@gmail.com.

Še enkrat naj ponovim misel, ki sem jo zapisala že ob razpisu bonbončka. Vesela sem vaših obiskov, vesela sem vaših komentarjev, ki mi dajejo nov zagon pri mojem delu. Vse ste zelo, zelo pomemben del mojega ustvarjalnega sveta. HVALA!

P.S. Žrebanje sem opravila sinoči, napisano sinoči, nagajale pa so mi slike in zato objava šele danes.

9 komentarjev:

  1. Tega bonbončka sem pa zelooo vesela! Hvala, ker si mi polepšala dan! Se javim na mejl!

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiii... Tudi jaz sem zelo vesela bombončka! Komaj čakam da ga dobim, in vidim kaj je v njem! Sm že hudo radovedna, zato grem takoj pisat mejl z naslovom... :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke svima od srca a tebi velika pusa i pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke vsem nagrajenkam, ti Simona pa le tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke bonbončicam, tebi pa še veliko šivalnih dogodivščin, ki jih boš delila z nami.
    Pozdravček♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke nagrajenkam, tebi pa še na mnogo lepi izdelkov!

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo, še zadnjo srečnico... :) Malo je sicer trajalo! ;) Hvala ti za bonbonček! Za mano je bil prelep dan, da pa izvem da me čaka še nagradica, je bila pa še pika na i! Hvala še enkrat!

    OdgovoriIzbriši
  8. Danes sem prejela pošiljko. Kaj bonbonček, cela bonbonijera! Čudovito, veselo, ustvarjalno, navihano in dišeče je. Res najlepša hvala!

    OdgovoriIzbriši