sreda, februar 09, 2011

Punčka s krinolino naj bo Mica - pomočnica

Dopisek 10. 2.: Pa naj bo kar na začetku tale P.S.
Suzana me je v komentarjih vprašala, kako ji je ime. Saj res, pozabila sem. Pa naj bo zaradi njene naloge, kar Mica-pomočnica. ;o)

Prijateljica je imela rojstni dan. Že nekaj časa ji je bila v moji kuhinji všeč punčka, ki je namenjena shranjevanju vrečk. Zato nisem imela prehude dileme, kakšno darilo ji pripraviti. Lotila sem se dela.
Lahko se pohvalim, da je ta prisrčna deklica čisto moje delo – od priprave kroja do izvedbe.
Glavico ima malce bolj ploščato zato, da jo lahko obesimo na steno. Roke in telo ima polnjeno s polnilom za bunde. Njena posebnost pa je krilo, ki je široko in nabrano. Krilo spodaj stisne elastika. Tako ga lahko skozi odprtino polnimo z vrečkami in več je v krilu vrečk, bolj široko krilo ima punčka in tako se njeno krilce počasi spreminja v krinolino.

Punčko lahko obesimo tudi v otroško sobo, namesto vrečk bo čez dan v krilu pospravljena pižamica.

Prijateljica je bila darila zelo vesela.

Na koncu pa naj vas samo še spomnim - prijava za sladke bonbončke je možna samo še danes (9.2.). Ne pozabite klikniti na fotografijo na desni in sodelovati. Obljubljam, da vam ne bo žal.

8 komentarjev:

  1. Kako neverjetna ideja. Polnimo z vrečkami...fenomenalno. Krasno si jo oblikovala. Vse čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je, prava mala dama!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale pupa je pa fantastična. Ideja je krasna in zelo uporabna!
    p.s. kako pa ji je ime?

    OdgovoriIzbriši
  4. Vedno lepše, vsaka je nekaj posebnega. Navdušena sem, kakšna ideja...shramba vrečk. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je pa zeloo uporabna zadeva.
    In pupa je tako kot vse pred njo čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  6. To s krinolino pa je super ideja in poleg tega, da imaš tako lepo punčko je še zelo uporabna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole je pa ideja in pol. In tako lepo pomladno krilo in predpasnik ima!

    OdgovoriIzbriši