petek, februar 18, 2011

Sladki orehi

Ko sem začela pisati blog sem obljubila tudi recepte za pecivo. Danes pa to svojo obljubo končno prvič izpolnjujem.
Včerajšnji večer je bil namenjen peki. Kolegica me je namreč prosila za nekaj drobnega peciva, ker pripravljajo veliko praznovanje in sama vsega ne bi zmogla. Seveda sem ji rade volje ustregla. Včasih rabim kakšno zunanjo vzpodbudo (beri: brco v tazadnjo) in zadeva steče. Poznate orehe? Toda moji so zagotovo med najboljšimi ;o) Rahli, ko jih daš v usta se kar stopijo ...


Sestavine za lupinice:
32 dag moke
10 dag sladkorja
12 dag mletih orehov
25 dag masla
2 dag čokolade v prahu

Sestavine za lupinice zmešamo v gladko testo. Napolnimo modelčke do 1/3 in v sredino vtisnemo jamico.

Pečemo 15-20 minut na 180° C.


Za kremo potrebujemo:
3 žlice gustina
10 dag čokolade
25 dag masla
1 rumenjak

Vse sestavine zmešamo nad soparo, da se krema zgosti in ohladimo.

Orehove polovičke nato namažemo s kremo in stisnemo po dve skupaj, in voila, pravi orehi so tu - imajo le to prednost, da si na njihovi lupinici zagotovo ne polomimo zob.

Pa dober tek!

11 komentarjev:

  1. Mmmm, poznam te oreščke in so božanski :))). Če so tvoji še boljši od božanskega...se pazi! Zdaj vem, kje stanuješ(hi, hi):)))
    Imej lep vikend in dober tek nazaj♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan recept Simona, hvala puno!
    E da mi je sad barem jedan orešček, njamii:)
    Pusa i ugodan vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Njami, to je res odlično. Pa hvala, da si me spomnila, jih bom spet enkrat naredila. Pa preverila, če imam enak recept. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. mmmm, slastno. Tega še nisem poznala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh ja tile orehi so božanski! Fino, da si opisala tudi male finte pri peki. Ko sem jih jaz prvič pekla, nisem naredila jamice in jih z maso tudi napolnila do vrha.Potem pa ni bilo prostora za kremo.
    Bi kar prišla na obisk!

    OdgovoriIzbriši
  6. o lepa predstavitev peke... najbrž mi tako diši... kar iz slike... :) lepo ustvarjaj in peči.. papa

    OdgovoriIzbriši
  7. Veš kaj! Nič ti ne verjame da so sladki in se topijo v ustih, dokler ne probam - tvojih! ;P
    Za peko sem precej leva, pa tudi moji ne pojejo veliko in potem se sama mučim s suhimi ostanki ;)

    Tvoji pa res zgledajo slastno (tisto zgoraj napisano je seveda hec).

    OdgovoriIzbriši
  8. I've learn some good stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting. I surprise how so much effort you set to create this type of wonderful informative website.

    Here is my web site The golf swing Made simple

    OdgovoriIzbriši
  9. A person necessarily lend a hand to make severely articles I'd state. This is the very first time I frequented your web page and thus far? I surprised with the research you made to make this actual put up amazing. Excellent task!

    my homepage ... ranger forum

    OdgovoriIzbriši
  10. Hello There. I found your blog using msn. This is a very well written article.
    I will be sure to bookmark it and return to read more of your useful information.
    Thanks for the post. I'll definitely comeback.

    Feel free to visit my homepage - http://jzug.org/

    OdgovoriIzbriši