četrtek, januar 27, 2011

Dišeči medvedki

Podobnih medvedkov je na netu kar nekaj. Ko pa sem tukajle zagledala tele prikupneže, sem vedela, da je napočil čas, da jih sešijem tudi sama.
Niso to moji prvi medvedki, za enega prvih bazarjev sem šivala mavrične medvedke (mislim da takrat še ni bilo digitalcev, ko najdem foto med starimi fotografijami, jo bom poskenirala in prilepila) in pred leti medvedka za sestro, ki je sodelovala v medvedjem swapu in mislim, da je doma pri Moi. Upam, da je priden. (To fotko pa bi nekje morala imeti - in jo bom tudi prilepila, ko jo najdem - tako za arhiv). Pa naj se vrnem k današnjim dišečim medvedkom. Takle šopek je nastal:
Polnjeni so z mešanico pirinih luščin in sivke in prav prijetno dišijo.
Doma so vsak v svoji platneni vrečki, ki jo lahko uporabimo tudi za šolske copatke.





Vesela sem, da sem se jih lotila. Pravi corteki so.

21 komentarjev:

  1. Prekrasno radovi draga Simona!
    Sviđa mi se što svaki medo ima svoju torbicu, ma divno, a tek karirani uzorak,divno!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. No, tole pa je super. Že medvedki in vrečke same zase so lepe, takole v kompletu pa pošteno uporabne in lične.
    Rada spremljam tvoje šivarije.

    OdgovoriIzbriši
  3. kakšni cort kompletki!!!!!
    jaz se spomnim da sem kot "majhna punčka" imela eno tako žabo ki mi jo je sešila mami napolnjena je bila pa z rižem. in celo leta in leta sem za sabo nosila kroj ampak žal ne vem kje je :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Si mi polepšala večer s to svojo medvedjo objavo :o))) Velikokrat razmišljam zakaj sem tako močno zapisana medvedkom :o))) Najbrž zato, ker v otroštvu nisem imela niti enega :o((( in jih imata moja otroka sedaj več kot dovolj :o)))

    Ljubki so, tako nežni
    in v skupinici še posebej všečni ...

    Vsem pošiljam po en poljubček,
    rdečemu pa dva - ha, ha ...

    OdgovoriIzbriši
  5. :))Tako simpatičnim in dišečim medvedkom se resnično ni mogoče upreti. Pa še vsak ima svojo vrečko. Super. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh, I like these cute little bears so much, and your idea with bags for them is great!
    All my best!

    OdgovoriIzbriši
  7. Res so pravi corteki, si kar predstavljam kako omamno dišijo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Iiii kakšni simpatični medvedki, ki imajo celo vsak svojo vrečkico.
    Povrhu vsega pa še dišijo.
    Tudi jaz rada spremljam to tvoje šivanje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo so simpatični, Mislim, da bi bila vsaka omara vesela njihove družbe :)
    Molji seveda toliko manj :(

    OdgovoriIzbriši
  10. iiii, kakšne cort zadevice in zelo mi je všeč, da si zraven izdelala še te vrečke v katerih domujejo.

    OdgovoriIzbriši
  11. O, kako so kjut, res cartkani.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako lepi vzorci blaga in prekrasni medvedki pa še vsak svojo vrečko. Enkratno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ideja - medvedki imajo dom. Super.

    OdgovoriIzbriši
  14. popolno darilce... simpatično, pa še diši :)

    OdgovoriIzbriši
  15. I drop a leave a response each time I like a post on a site or I have something to valuable to contribute to the conversation.
    It's a result of the fire communicated in the article I looked at. And on this post "Di�e�i medvedki". I was actually excited enough to drop a commenta response ;-) I do have 2 questions for you if you don't mind.
    Could it be only me or does it look like some of the
    responses appear as if they are written by brain dead people?

    :-P And, if you are writing at additional online social sites,
    I'd like to follow anything fresh you have to post. Could you make a list every one of all your social sites like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?

    My site - Internal.Blincosoftware.Com

    OdgovoriIzbriši