nedelja, januar 23, 2011

Nabiranje kondicije ...

Pa je minila še ena sobota v novem letu. Seveda je bila malo tudi ustvarjalna (dokončala sem dva angelčka). Drugače pa smo delale na sebi. Nabiranje kondicije. Zima mi je pustila kar nekaj posledic, pomlad se bliža, pa je že čas, da naredim nekaj zase.
Tako smo se "grajska dekleta" dogovorila, da gremo na pohod. Dogovarjanje pravzaprav ni bilo potrebno, saj smo bile vse takoj za.


Za svoj prvi cilj smo si izbrale hrib nad našim Velenjem - Koželj (580m). Bilo je zabavno. Na vrhu hribčka nas je pričakal čudovit pogled na Velenje in krasen sončni zahod (ki pa ga žal na fotoaparat nisem ujela).


Po spustu v dolino smo ugotovile, da čez štirinajst dni stvar ponovimo. Punce, veselim se že našega novega podviga. Vodemla pripravi se!

Čisto za konec pa še v začetku omenjena in dokončana angelčka.

7 komentarjev:

  1. Frajerke. Mene je kar sram. V vseh svojih letih, menda od OŠ, sploh nisem bila več na Kožlju. A tako lepo se vidi naše Velenje?

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa je res lep razgled.
    Tudi jaz se moram malo bolj spravit v pogon.

    OdgovoriIzbriši
  3. čestitke za pohod!! Samo veš grajska dekleta so bila večinoma bolj baročne :)
    anglečka sta pa itak cort!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je, treba je začeti malo bolj aktivno hoditi naokoli. Tudi jaz sem se malo zapustila glede tega in poskušala malo nadoknadit ta vikend. Se človek kar bolje počuti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, je lep razgled. Jaz moram tudi enkrat na Koželj. Še nisem bila. :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi sama sem začela malo bolj migat.
    Tale zimska zaloga kar noče sama dol-a ne?!

    Na mojem blogu te čaka nagrada.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi there, this weekend is good for me, for the reason that this point in time
    i am reading this impressive informative article here at my residence.


    Look at my web-site http://hondapedia.com.ar/index.php?title=Usuario:MiriamUAM

    OdgovoriIzbriši