torek, januar 18, 2011

Valentinčki tretjič

Tretji prototip letošnjih Valentinčkov. Veliki brat in dva mlajša dvojčka.
Srčki so tokrat iz Kika. Narejeni iz blaga, vendar kupljeni v Kik-u. Moram kar po resnici povedati. Letos so imeli okraske za na okna ali vrata in šele na razprodaji novoletnih artiklov (10 jih je bilo na vrvici - cena 50 centov) sem videla, da imajo poleg smrečic in zvezdic (ki so mimogrede odlične za na voščilnice), tudi srčke. In mojim Valentinčkom prav pašejo, kajne?

11 komentarjev:

  1. Uvijek je kod tebe nešto posebno, kreativno i lijepo pa i ovi maleni anđeleki!
    Pusa i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tam res najdeš včasih kaj smešno poceni in zelo uporabno. Jaz sem si nabavila zvezdice. prej ko slej bodo prišle prav. Odlično si jih ti dodala svojim Valentinčkom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni Valentinčki! Take smrečice sem jaz uporabila na mojih svečnikih :). Se res včasih najde kaj pametnega in uporabnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. kako so luškani!!!! jaz velikokrat za razne dodatke pokukam v 99 cent(bivši 199 shop).

    OdgovoriIzbriši
  5. simpatični valentinčki, pa s temi srčki tako posrečeni!

    OdgovoriIzbriši
  6. This excellent website certainly has all of the info I needed concerning this subject and didn't know who to ask.

    my weblog - the simple golf swing ebook review

    OdgovoriIzbriši
  7. Hello! This is my 1st comment here so I just wanted to give
    a quick shout out and say I genuinely enjoy reading your posts.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that go over the same subjects?
    Thanks a lot!

    Also visit my page; cellulite treatment reviews

    OdgovoriIzbriši