nedelja, januar 30, 2011

Veter v hrbet

V zadnjih dneh sem prejela to nagradico kar 3 x.
Podelile so mi jo Valentina, Janja in Kirena. Punce tudi sama vaše bloge rada pogledam. Res pa je, da se vsakega novega spremljevalca zelo razveselim, zato sem bila nagrade zelo vesela.

Slikico sem si izposodila tukajle

Sedaj pa še naloga:
Izbrati je potrebno 3 do 5 blogov, ki imajo manj kot 100 spremljevalcev, dodati povezavo, jih obvestiti o nagradi na njihovem blogu ter dodati povezavo do osebe, ki je podelila nagrado tebi.

Nagrado pa sama poklanjam:

Neni, Sari in Krpanki.
Pokukajte na njihove bloge. Meni so preprosto všeč. Mogoče postanete njihovi spremljevalci. Jaz sem že.

3 komentarji:

  1. I am really impressed with your writing skills as well as with the
    layout on your weblog. Is this a paid theme or did you modify it yourself?
    Anyway keep up the nice quality writing, it's rare to see a great blog like this one these days.

    Here is my blog ... armen.vip.lv

    OdgovoriIzbriši