nedelja, januar 09, 2011

Prva Valentinčka

Vreme zunaj je čisto pomladno in moji angelčki varuhi so dobili prve bratce - valentinčke. To sta vzorčna dva. Prvič sem poskušala narediti manjšega bratca in, ko je bil gotov, sem bila zelo, zelo vesela, ker se mi zdi tak cortkan.
Velik je cca 15 cm. Osnovni so vsaj za polovico večji.
Skratka Valentin je prvi pomladin, saj ima ključe od korenin. In moja znanilca pomladi in ljubezni sta tu ter vam vsem skupaj prinašata srečo.

7 komentarjev:

  1. Prekrasno Simona tako su slatki i simpatični!
    Volim tvoje lutkice i sama znaš, one me vraćaju u doba djetinjstva koje uvijek rado pamtim. Ti imaš sreću što možeš uživati dok stvaraš svoje prekrasne lutkice a mi ih možemo gledati na ovaj način.
    Šaljem ti veliku pusu i pozdrav, Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  2. Simpatična Valentinčka! Da bi kmalu priklicala pomlad!

    OdgovoriIzbriši
  3. iii, lej jih pa res so že na pohodu zaljubljenčki, super.. hvala, da prideš pogledati moj blog... lep dan

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušna, simpatična in tako cart s temi srčki.

    OdgovoriIzbriši
  5. iIII kakšne lepe srčke imata.Super!

    OdgovoriIzbriši